söndag 11 mars 2007

Tack Microsoft Word 2003

Satt och skrev på sista sidan i mitt shortpaper när jag av någon anledning råkade dra ut sladden till datorn (vilket aldrig skulle hända om jag inte jobbade på något viktigt). Hjärtat stannade och paniken var uppe vid öronen, obeskrivlig känsla.

När jag startade upp datorn igen och öppnade dokumentet var en stor del av arbetet borta, jag slet mitt hår och svor för allt jag var värd. När jag tog mitt förnuft till fånga och började försöka hitta ett sätt att få tillbaka det jag skrivit testade jag att öppna den där dolda filen som jämt blir till av någon anledning, som jag tidigare varit så irriterad på. Där fanns, till min lättnad, all text.

Tack Microsoft här har ni lyckats göra något bra, återställa ett fel som ni själva faktiskt inte åstadkommit.

1 kommentar:

------ sa...

Första bloggen som hyllar Microsoft måntro?